torsdag 19 mars 2009

Rikard


Ni ser icke fel, denna spillra av mitt forna jag är ingen annan än densamme. Jag är tillbaka med en ny blogg! Den gamla rann sakta ut i sanden pga att min kamera dog. Men nu har jag en ny kamera och tyckte att det var rätt läge att börja om på nytt med bloggandet.

Ella informerade mig om att det kan vara lite krångligt att kommentera inläggen här på blogspot. Därför ska jag nu berätta hur man gör:

Klicka på kommentarer som finns under inlägget, då kommer du till en ny sida med ett formulär. Skriv ditt meddelande och klicka sen på rullistan där det står: Välj profil... Näst längst ner i listan står det Namn/webadress. Klicka på den så kommer det upp en ny ruta och du fyller i ditt namn, och om du vill, din webadress. Tryck på fortsätt, då kommer du tillbaka till meddelanderutan och du kan då trycka på skicka kommentar!

Nästa gång du ska kommentera så kommer ditt namn redan vara ifyllt, om du inte har tagit bort din internethistorik. Då får du göra om allting, men det är ju busenkelt nu när du vet hur man gör.

Den här förklaringen var inte bara riktad till Ella, utan till alla eventuella läsare. Hoppas det ska fungera bra och att ni kommenterar mycket. Kunde vara kul om någon kommenterar när jag tycker att jag har skrivit om något viktigt. Inte bara när jag har lagt upp en bild på en vindögd katt med röd mössa...

Välkommen till den nya bloggen!

Vi hörs snart igen,
/Rikard

2 kommentarer:

  1. Ja, för du kunde ju lika gärna ha förklarat det för mig öga mot öga :)
    Fint fint... :) Bloggen alltså.

    SvaraRadera
  2. Haha :) Bra med guider i att skicka kommentarer! :)

    SvaraRadera