söndag 29 mars 2009

Söndag

Arbetsveckan är slut. Även arbetsmånaden faktiskt. Jag är ledig mån-tis och sen blir det ju april. Det här har varit min jobbiga vecka enligt schemat, men jag tycker att det har gått smärtfritt. Idag såg jag the Deer Hunter. Väldigt bra film! Blev sugen på att se Apocalypse now också... har nog inte sett den på 8-10 år.

Jag hann med lite annat på jobbet idag också. Jag har blivit flyttad till förstakedjan i Detroit Red Wings på NHL09 i be a pro-läget... Känns riktigt bra. Har kämpat länge nu...

Kom hem för drygt en timme sen. Ella hade lagat god mat. Nu tar jag en liten öl och kollar om det har hänt nåt skoj på internet. Pratar lite med Jakob på msn...

Nu slog jag mitt knä mot en vass kant. Får sluta svamla, måste gå ett varv runt lägenheten och svära.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar