torsdag 26 mars 2009

Synd

Idag såg jag 5 fiskmåsar som jagade en ormvråk. Synd att man bara har med sig kameran när det inte händer nåt roligt.

Snart ska jag åka till jobbet. Thåströms nya skiva går runt-runt i bilstereon, måste ju plugga inför nästa fredag!

Jag var lite nere igår när jag skrev det där om slaveri. Jag tycker faktiskt att det är ganska roligt att jobba. Men jag fick lite framtidsångest igår. Jag blir ju arbetslös sista maj när vi flyttar till Gotland. Jag vet inte vad jag ska göra sen. Igår nåddes jag även av nyheten att Arvikafestivalen än en gång dunkar in ett fantastiskt band samtidigt som Hultsfred släppte 10 iskalla. Det gör ju att jag mer än någonsin vill till Arvika, och jag oroar mig för hur det ska gå ihop med jobb och sånt...

2 kommentarer:

  1. Kanske dax att lämna hultsfred och åka på nåt annat ist då?

    SvaraRadera
  2. Sweden Rock Festival!!

    SvaraRadera