torsdag 30 april 2009

Bröllopet


Ja, vi lämnade Oskarshamn på förmiddagen i fredags. Vi stannade på vägen och åt medhavd pastasallad. Jag speglade mig lite i bildörren innan vi drog vidare...


Vi körde lite vilse i Norrköping (för första gången, det har gått bra alla andra gånger) och sen fick vi ta en annan väg ut ur Södertälje än vad vi hade tänkt. Det var en bilolycka i Salem, så det var en massa köer överallt. Ganska mycket försenade så ändrade vi planerna och åkte till Nynäshamn istället för Kista. I Nynäs hämtade vi Fredde. Jag och Älwa fick sitta i baksätet och Fredde körde oss till Kista...


Titta vad fin Huvudstaden kan vara! Stockholm kanske inte bara handlar om pengar och våld ändå. När vi kom fram till slutsationen så åt vi en pizza och tittade lite på film. Vi märkte efter ett tag att alla var väldigt trötta efter dagens strapatser, så vi knoppade in.


Dagen efter sprang vi ut i Kistagallerian. Ella och Fredde skulle handla det sista inför bröllopet. Själv hade man ju redan alllt... Så här snygga var jag och Fredde när vi stod utanför kyrkan! Oj oj... Ps. Ingen bild på Ella, för hon är inte hemma just nu... oftast brukar hon skrika att jag ska ta bort kortet när jag har fotat henne... så jag vågar inte lägga upp nåt utan hennes godkännande...


Christin & Jonas!


Frökastning.


Brudparet anländer till festen. Två sånna cyklar borde vi ha, Jakob! Då kan vi ha packningen där bak.


Kul fest. Väldigt rolig faktiskt. Ella, Fredde och jag hamnade i samma hörn tillsammans med två kvinnor som var väldigt trevliga. God mat! Gott vin! Tyvärr smakade jag inte tårtan. Men den kom ju samtidigt som gratisbaren, och det häller ju att prioritera här i livet.

Jag hittade Felix i Rederiet! Intbalitcoolt!

Det var fest och dans hela natten men vi drog ganska tidigt, kl 2 ungefär, och började ta oss hemåt. Typ. Vi kom hem ca kl 5 efter att ha ätit mat på en grill, träffat Laila Bagge (Fredde kan få tro det iaf) och åkt fel med tunnelbanan.

Rolig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar