tisdag 21 april 2009

Förra veckan

Hm, jag har nästan glömt bort vad jag gjorde förra veckan. Så jag skriver bara lite kort... Spelade kubb med Jakob, var på Älwas födelsedagskalas, fikade hos Gitta, var på restaurang med Sara. åt pizza med Janne, var med Ella, Karin, Sam, Mino och älwa hos Ellas mormor och morfar, åt mat med mamma och pappa, drack gin och öl med Fredde...

Det var väl ungefär det jag hann med. Jag tog lite bilder:


Ett äckligt kryp.


En domherre.


En ekorre.


En lyftkran.


Ett äckligare kryp.


Tyra.


Blåsippor.


Ett skitstort eklöv!!!


På väg in i Oskarshamn.


Visst ja! Jag var ju på en anställningsintervju också. Det gick nog ganska bra. Jag ska åka över en sväng i början av maj igen. Då ska jag få träffa någon som jag kanske ska jobba hos... om det verkar bra. Om jag verkar bra.

2 kommentarer:

  1. Åh vilka härliga bilder!!! Speciellt dem på katten & ekorren! vad fotar du med för kamera?

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag har en Canon powershot A2000 IS... 10 mpix & 6x zoom...

    SvaraRadera