torsdag 16 juli 2009

Hej, jag heter...

Rikard. Jag har en blogg.

Typ.

Lite trögt går det. Har väl egentligen inte uppdaterat nåt här efter flytten. Men gör det nåt? Är det nån som orkar läsa?

Om det är någon som bryr sig kan jag berätta att jag har varit i Hultsfred. Jag såg Dropkick Murphys, Shotgun Crackers, Culf of Luna, Moofish Catfish, Hello Saferide, Regina Spektor, ColdTears, Totalt Jävla Mörker, Anna Ternheim, Mando Diao, The Sounds, Sahara Hotnights Thåstrom och Lars Winnerbäck x2. En del lite otippade konserter kan man tycka, men i år var det Fredriks år. Han har följt med mig på så mycket konstigt de senaste åren...

I helgen drar vi igen. Då ska vi se Metallica + lite annat. Ska bli skoj, men jag kommer va trött. Jobbar 19-03 på fredag och ska med båten 7:20...




Varsågoda! Två tjusiga bilder från festivalen. En föreställer mig och den andra jag+Fredrik.

Nähäpp, nu ska jag gå en sväng med Älwa. Vi hörs kanske snart igen...

Ps. Jag funderar på att dra igång ett fotoprojekt istället för att ha den här bloggen. Kan det vara mer intressant tro?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar